21 Kasım 2011 Pazartesi

bloglar ve ben

gerçekten beni bu tür blogları okumak çok rahatlatıyor kendimi daha iyi, daha ümitli hissediyorum. Umarım başkalarına aynı duyguları yaşatabilirim. Zor daha önce dediğim gibi, bu şekilde yaşamak zor. Herkese yalan söylemeye mecbur olmak ve kendini sınırlarsan mutsuz, sınırlamazsan aşalık yerine konmak... Ama ancak birlikte yenebiliriz bunları ben buna inanıyorum. Her ne kadar açık olmasam da; daha doğrusu olamasam da benim gibi düşünenlerin olduğunu bilmek güç veriyor. Blog'umun istatisliklerine baktım yeni yapmama rağmen oldukça çok ziyaret edilmişim, mutlu oldum. Yazın mutlaka yazın, içinizi dökün, hem sizin için iyi, hem başkalarına ümit veriyor yazdıklarınız... Birde yazılarıma yorum gelirse daha da mutlu olacağım... Benim gibi yazmaktan nefret eden, iş temposu yoğun, bu tür şeylere çok da sikinde değil gözüyle bakan biri bile yazmayı başarabildiyse ne duruyorsun yaz!

2 yorum:

  1. hoşgeldin! herşey bir yana kullandığın arka fon resmini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, ben de çok beğenerek seçmiştim fon resmini ;)

    YanıtlaSil