21 Kasım 2011 Pazartesi

arkadaşlıklar 2

Bu gün çok ilginç bir şey oldu. Yakın bir arkadaşımız var esp ile... Ha bir de esp kim diyeceksin esp ve pul benim yakın arkadaşlarım şu daha önce bahsettiğim bana kendilerini açanlar. Başka bir arkadaşımız daha var ama o bizim gibi mi bilmiyoruz; uzun zamandır şüpheleniyorduk... Bu arkadaş zok diye bilinir, hatta oldukça sosyal tam anlamıyla bir sosyal kelebek misali... Zok'a bir süredir bilmediğimiz bir misafir gelip gidiyor, daha önce ne duyduğumuz ne de gördüğümüz... Bir şekilde zok geçiştiriyor ama düşündüğünde nasıl tanışmış olabilir anlayamıyoruz... Üstelik bu kadar samimi evlerde kalacak kadar. Zok'un evi zaten dar ki bu yeni arkadaş ismi Icm, o da istanbul da yaşıyor... Neyse esas bomba, tesadüfen zok'un twitter'ına bakıyordum arkadaşlarıdan biri bu icm'miş (ben icm'i hiç görmedim esp görmüş twitter resmini gösterince o söyledi) Ama tesadüfen ne fark edeyim... Foto'suna bir baktım şu ünlü arkadaşlık sitemizin resimlerinize otomatik asılan fligranı ve profil ismi... Eh tabi hafiyelik durur mu! Hemen baktım profili buldum. Eh, bu adam 100% bizlerden. E tabi neticesiyle zok da bizden gibi duruyor... Viva la vida!
Şimdi zok ile biraz eğlenme vakti. Ben biraz bu tür şeylerin cıvığını çıkartabilirim, biliyorum kapasitem var... Ne yapalım eğlenceli insanlarız nihayetinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder