12 Kasım 2011 Cumartesi

...

Kendimi hep çok dayanıklı zannederdim, bilmiyorum belki hala öyleyim ama kendime itiraf etme sürecini yaşadıktan sonra, yakınlaşabileceğim birilerini aradım, buldum. Benim için bunlar çok yeniydi hala da yeni aslında. Neyse, biriyle tanıştım çok özel biri ile bir erkeğe aşık olunabileceği hiç aklımdan geçmezdi. Zaten öyle sulu sulu aşk meşk hoşlanmam. Sanırım pek çoğumuz gibi erkek gibi erkek olmak ve karşımdakinden de aynısını beklemek gibi düşüncelerim var. Çok komik aslında, gay olmayan insanlar bizi çok farklı düşünüyorlar, illa kıvırtmalı kız gibi olmalı falan. Tamam, kabul öyle insanlar da var ve saygı duyuyorum ama illa öyle olmak zorunda da değil ki... Zaten burayı okuyan varsa muhtemelen dediğimi anlamıştır. Konumuza dönelim; bu yıl çok farklı şeyler yaşadım aslında önce bir kıza aşık olur gibi oldum onunla gezdik dolaştık ama ne yapayım canım onunla mağlum şeyleri istemiyor, sonra fark ettim ki bu aşk değilmiş sadece yakın bir arkadaşlık. Ya bunu fark etmeseydim ve bu kız ile daha ileriler gitseydim düşünsenize ikimizde mutsuz sorunlu bir evlilik. Eminim aslında, bir kızla evlenseydim onu asla aldatmazdım ama bu ne kendim için dürüstçe bir davranış ne de karşımdaki için. Ah anne en çok sana bir torun veremeyeceğim için üzülüyorum ama elde değil... Ben de seviyorum aslında çocukları baba olmayı çok isterdim, iyi bir baba olabilirdim... Kızlar ile olmayacağını anladıktan ve acceptance stage'imi bitirdikten sonra şu meşhur sitelerden birine girip kendim gibi birilerini aramaya başladım. Açıkçası o siteler de pek iç açıcı değil... Her nasılsa düzgün biri karşıma çıktı o çok özel kişi... Aşık olduğumu onunla anladım onunla yaşadım pek çok şeyi ama çok az görüşebildik psikolojik sorunları var, sanki mutlu olmak bile istemiyor, isteyemiyor. İçinde bir acı var bunu gördüm ve nasıl olduğunu bilemiyorum hissettim, yanımda olmasa da onu hissettim hala da hissediyorum. Ama olmadı olamadı, onu çok sevdim o ise artık geçmiş tecrübelerinden dolayı bitik bir haldeydi sosyalliği seks olarak bile görüyor olabilir, bilemiyorum çok uğraştım onunla olmayı ama olamadık işte ama yinede seviyorum onu tamam artık bir sevgili gibi sevemem ama bir kardeş bir arkadaş gibi seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder