12 Kasım 2011 Cumartesi

arkadaşlıklar

Kendimi kabul etmek elbet zor oldu ama arkadaşlar önemli... Enteresandır iki arkadaşım var bana kendilerinin gay olduğunu itiraf eden. Anlamıyorum dışarıdan tahmin edilebilecek biri değilim nasıl oluyor bu anlamıyorum en yakın iki dostum üniversitedeyken bana itiraf etmişti. Onların da sancılı anları var hala daha benim gibi kafaları karışık ama "acceptange stage" denilen süreç onlarda benden daha önce başlamıştı. Ben o zamanlar denial, denial, denial... Bu arada kimse kusura bakmasın ingilizce kelimeler, devrik cümleler ya da özensiz yazımlar bu blog'da olacak, zaten nasıl yazdığımı bilmiyorum bir de ona dikkat edemem... Sonuçta burası içimi dökmek için kitap falan yazmıyorum! Neyse, bu arada üniversiteden yeni mezun oldum ve bir işte çalışıyorum bu arkadaşlarımdan biri yurt dışında (şimdilik gününü gün ediyor), diğeri ise benim gibi çalışıyor o da çok acı çekiyor olmadık insanlara platonik olarak yazıyor ve muhtemelen bir tek bunları benimle paylaşabiliyor. Ona da çok üzülüyorum sürekli acı çekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder