22 Ağustos 2013 Perşembe

Schicksal

Bir gün biri gelir ve hayatından çıkanlara teşekkür edersin... Öyle bir hikayem var ki üzerine kitap bile yazılır. Berlin'e geldikten sonra üç aylık bir ilişki ve pek çok tek gecelik maceram oldu, ama yalnızlık insanın içini kemiriyor. Doğru kişiyi bulamamak yıpratıcı. Burası da insanların söylediklerine göre aşkın öldüğü yer. Seks çok kolay elde ediliyor, hem de taş gibiler ile. (Aynı anda pek çok taş gibi ile) Ama insanın ruhuna bu yetmiyor. Bir Şubat akşamı bir dans-club'e gitmek için evden çıktım. Pek inançlı biri olmamama rağmen bir dua ettim. Beni hem ruhu, hem kişiliği, hem de dış görünüşü ile etkileyebilecek birini çıkar, o benimle olsun ne olursa olsun onu bırakmayacağım diye. Gittiğim yer daha çok lezbiyenlerin uğrak yeriymiş ama ben bunu içeri girmeden bilmiyordum... İçeri girdim, güzel müzik vardı bir süre sonra dans etmeye başladım. İçeride pek çok çekici insan olmayışından ve doğal olarak o meranda bayan ağırlıklı olduğundan çıkmayı düşünüyordum, içimden müzik güzel bir on beş dakika daha kal dedim... Orta yaşlı bir bayan bir çocuk ile dans ediyordu, o kadar tatlı bir çocuk vardı ki karşısında. Dans ederken ona doğru bakmaya başladım, o da bana doğru baktı birbirimize gülümsedik, sonra bayan arkadaşı bize yol verdi dans etmeye başladık. O kadar mutlu hissediyordum ki. Sonra biraz hava almak için dışarı çıktık. Konuşmaya başladık, ama o kadar almanca bilmiyordum, neyse ki onun İngilizcesi çok iyi olmasa da benim Almancam'dan iyiydi. Sigarası bitene kadar arkasından sarıldım ona... Çok mutluydum sanki kayıp olan birini bulmuş gibi hissediyordum. Club'den çıktık, benim evime yakın bir yerdi, yürümeye başladık hava soğuk ve karlıydı, sürekli gülüyordum tutamıyordum içimdekileri. El ele tutuşarak gittik benim eve. Küçük bir yatağım vardı, yattık birbirimize sarıldık uyuduk, seks yapmadık o gece, sonraki gün bir randevusu vardı ev bakıyordu taşınacaktı... Kalktık onu tren istasyonuna kadar geçirdim bir kahve ısmarladım, telefonlarımızı değiş-tokuş ettik. O gece emin olmuştum o benim kaderimdi ve içimden bu çocuğu ne olursa olsun seveceğim dedim. Sonra mesajlaşmaya başladık, bana pozitif olduğunu söyledi. Ben de ona fark etmez ben senden çok hoşlandım dedim... Dünyada pek çok çift vardı ne de olsa bu durumda olan önemli olan korunmaydı... (Devamı gelecek...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder