25 Temmuz 2012 Çarşamba

Yazmayalı neler oldu

Evet, yine uzun zamandır yazmadım, zor geliyor ne yapabilirim, zaten hiçbir zaman hoşlanmamışımdır böyle uzun uzun yazmaktan. Neyse, bu uzun zaman diliminde neler oldu konuya dönelim :)
Anneme açılmamdan sonra evet çok daha rahat hissediyorum kendimi vicdani olarak, üzerimden pek çok yük kalktı. Ama biraz fazla konuşkan olan annem durumu pekçok kişiye anlatmış çoğunluğu akrabalar olmak üzere. Kimseden kötü bir tepki almadım zaten ki alsamda ağzını burnunu kırarım bana tepki gösterecek kişinin. İnsanlar önce kendileriyle hesaplaşsınlar ki zaten bu durumda bir acayiplik olmadığı hem mantıken hem de tıbben aşikar.
Ha bir de unutmadan bu yıl düzenlenen pride'da ben de vardım, oldukça rahat hissettim kendimi, artık bu konulardaki çekingenliğimi üzerimden attım zannedersem. Bir de maalesef kötü bir şekide ayrıldığım çok sevdiğim kişi bana tekrar ulaştı, meğer bunca süre o da çok acı çekmiş. Ama yine maalesef artık bizim için çok geç, bundan sonra geriye dönülemeyecek kararlar aldım, yurt dışına gidiyorum bu sefer çok daha uzun süreliğine, bir kaç ay önce ulaşsaydı keşke bana herşey çok daha farklı olabilirdi, şimdi kalırsam ne gidecek yerim, ne işim, ne de özgüvenim kalır, birgün döneceksem bile şimdi gitmek zorundayım. Ama dönmeyi de istemiyorum, neden mi bir hayat boyu onunla elele gezememek, çoğu insana benim neyim olduğunu açıklayamamak, her gün yine çoğu insana tonlarca yalan uydurup gölgelerde saklanmak bana göre değil. Tersini yaparsam da biliyorum ki hayatımdaki herşeyde olduğu gibi çok ileri giderim ölüm tehditleriyle boğuşur, hatta sinirlenip tehdit edenlere tehdit unsuru olup durumu daha da karmaşık bir hale sokabilirim.
Bu yüzdendir ki uzun bir süredir kendimi biraz yanlızlığa sürükledim onu görmemem gerek olurda yeniden başlarsak (onu tekrar görürsem büyük ihtimalle öyle olur) gitmek zorunda olduğum için daha büyük bir acı hem beni hem onu bekler. Başka insanlardan da soyutladım kendimi ki kimseye birşey hissetmeyeyim bu aralar... Onun için bu kendimi ve çevremin beni kabul etmişliğine rağmen uslu duruyorum bu aralar. Şu da ayrı bir gerçek ki bilmiyorum sıcaklardan mıdır ne hormonlarımda iyice depreşti bu ara :) Ama kimseyi incitmemek adına straight olmamama rağmen Elizabeth ile düzenli ilişkimi en üst düzeyde devam ettiriyorum LOL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder